Om något händer

Felanmälan
Vid fel på något som är föreningens angelägenhet anmäls detta till 

Delagott Förvaltning AB nås via www.delagott.se, eller ringa in till felanmälan 08-55110500 eller maila till kundtjanst@delagott.se.

felanmälan formulär:https://delagott.sumsys.se/forms/default.aspx?WK=VUFR801WNDLBBUQ


Fel på hissarna anmäls dygnet runt till Kone kundcenter på telefon 0771-50 00 00

Hyror/Avgifter
Om du misstänker att du har blivit feldebiterad eller om du inte har fått någon faktura är du välkommen att kontakta HSB på telefon  010-442 11 00. Öppettider Måndag - Onsdag 8.00 - 16.30, Torsdag 8.00 - 18.00, Fredag 8.00-16.30 eller via mail service.stockholm@hsb.se

 

Lägenhetsreparationer
Vid behov av reparation eller andra åtgärder i lägenheterna kan kundtjanst@delagott.se. kontaktas. Föreningens fastighetsskötare kan då utföra arbetet på bostadsrätts­havarens bekostnad. Även andra företag kan givetvis anlitas. Alla arbeten ska utföras fackmannamässigt. Alla reperationer i lägenheten måste anmälas till info@brfripan.se.


Kontaktuppgifter för styrelsen
e-post: info@brfripan.se
Uppdaterat 2024-04-02