StartsidaFör medlemmarFör mäklareMeddelandeSökRitningar
För medlemmar
Styrelsen
E-postlista
Facebookgrupp
Om något händer
Bostadsbyte
Stadgar mm
Ordningsregler
Årsredovisningar
Dokument
Ripsalen
Gästlägenhet
Tvättstugan
Trivselregler
Renovering
Ritningar
Om något händer

Felanmälan
Vid fel på något som är föreningens angelägenhet anmäls detta till Storholmen direkt via formulär till kundtjänsten på webbplatsen www.storholmendirekt.se eller på telefon 0771-786 746, dagtid kl 07.00 – 21.00.

Akuta ärenden under övriga tider anmäls till Securitas 08-657 77 22. OBS att föreningen eller du kommer att debiteras kostnaden för Securitas besök. Föreningen tar ansvar för alla relevanta anmälningar.

Fel på hissarna anmäls dygnet runt till Kone kundcenter på telefon 0771-50 00 00

Hyror / Avgifter
Om du misstänker att du har blivit feldebiterad eller om du inte har fått någon faktura är du välkommen att kontakta Storholmen direkt via formulär till kundtjänsten på webbplatsen www.storholmendirekt.se eller på telefon 0771-786 746, dagtid kl 07.00 – 21.00.

Lägenhetsreparationer
Vid behov av reparation eller andra åtgärder i lägenheterna ska Storholmen direkt kontaktas enligt ovan. Föreningens fastighetsskötare kan då utföra arbetet på bostadsrätts­havarens bekostnad. Även andra företag kan givetvis anlitas. Alla arbeten ska utföras fackmannamässigt. Vid större ombyggnader i lägenheten måste arbetena anmälas till Storholmen direkt senast fyra veckor innan de påbörjas.
Informera styrelsen via mail info@brfripan.se.


Kontaktuppgifter för styrelsen
e-post: info@brfripan.se
Uppdaterat 2019-03-01
Utskriftsvänlig sida
Brf Ripan info@brfripan.se
Provided by Webforum