StartsidaFör medlemmarFör mäklareMeddelandeSök
För medlemmar
Styrelsen
Om något händer
Bostadsbyte
Stadgar mm
Ordningsregler
Årsredovisningar
Dokument
Parkering
Ripsalen
Gästrum
Tvättstugan
Solpaneler
Trivselregler
Renovering
Ritningar
Ventilation, bergvärme, frikyla, solceller, elbilsladdning och energisparåtgärder
Bergshamras historia
Lägenhetstemperatur
Energideklaration
In och utflytt
Om något händer

Felanmälan
Vid fel på något som är föreningens angelägenhet anmäls detta till 

Delagott Förvaltning AB nås via www.delagott.se, eller ringa in till felanmälan 08-55110500 eller maila till kundtjanst@delagott.se.

felanmälan formulär:https://delagott.sumsys.se/forms/default.aspx?WK=VUFR801WNDLBBUQ


Fel på hissarna anmäls dygnet runt till Kone kundcenter på telefon 0771-50 00 00

Hyror/Avgifter
Om du misstänker att du har blivit feldebiterad eller om du inte har fått någon faktura är du välkommen att kontakta HSB på telefon  010-442 11 00. Öppettider Måndag - Onsdag 8.00 - 16.30, Torsdag 8.00 - 18.00, Fredag 8.00-16.30 eller via mail service.stockholm@hsb.se

 

Lägenhetsreparationer
Vid behov av reparation eller andra åtgärder i lägenheterna kan kundtjanst@delagott.se. kontaktas. Föreningens fastighetsskötare kan då utföra arbetet på bostadsrätts­havarens bekostnad. Även andra företag kan givetvis anlitas. Alla arbeten ska utföras fackmannamässigt. Alla reperationer i lägenheten måste anmälas till info@brfripan.se.


Kontaktuppgifter för styrelsen
e-post: info@brfripan.se
Uppdaterat 2024-06-01
Utskriftsvänlig sida
Brf Ripan info@brfripan.se
Provided by Webforum